در نظر گرفتن بودجه خود جهت خرید مانتو مجلسی

معمولا مانتوهای مجلسی در مقایسه با مانتوهای کژوال و ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل تعدادی از خانمها از مانتوهای فعلی خود استفاده میکنند و سراغ خرید مانتوی جدید نمی روند. چنانچه در انتخاب مانتو مجلسی بودجه محدودی دارید پیشنهاد می کنیم از خرید یک مانتوی لوکس و گران قیمت صرف نظر کرده و دو مانتوی مجلسی با قیمت مناسب خریداری کنید. با این کار هم لباس های متنوعی دارید وست کردن مانتو با شال و روسریهای متنوع راحت تر است و هم از لحاظ مالی تحت فشار قرار نمی گیرید. برای صرفه جویی در هزینه ها بهتر است مانتوهای مجلسی گیپوردار و گلدوزی شده را انتخاب کنید. چرا که مانتوهای مجلسی سنگ دوزی شده بسیار گران قیمت هستند و همه قدرت خرید آن را ندارند.

بنابراین قبل از انتخاب مانتو کتی مجلسی باید بودجه خود را مشخص کرده و طبق آن مناسب ترین و زیباترین مانتوی مجلسی را خریداری کنید. به طور کلی مواردی همچون جنس پارچه، مقدار پارچه استفاده شده، نوع تزئینات، سفارشی بودن، برند مزون و مواردی از این قبیل در تعیین قیمت مانتو مجلسی تاثیر دارند.

سایر مقاالات ... پیراهن عقد

انتخاب محل مناسب جهت خرید مانتو مجلسی لاکچری

از آنجایی که مانتوهای مجلسی معمولا در مزون ها و بعضی از بوتیک ها موجود هستند برای خرید مانتو با مدل و سبک مورد نظر لازم است به نمونه کارهای مزون ها نگاهی بیندازید. در صورتی که مانتوی دلخواه خود را از بین نمونه های آماده پیدا کنید انتخاب مانتو مجلسی برای شما راحت تر خواهد بود. در غیر این صورت باید مدل مورد نظر را سفارش دهید و برای این کار باید مزون کاربلد و با تجربه را پیدا کنید تا مانتوی شما را دقیقا با طرح سفارش داده شده و کیفیت عالی آماده کند.

بعضی از خانم ها تصور می کنند مانتوی مجلسی شیک و خاص فقط از مزون های لوکس و گران قیمت قابل تهیه است. در حالیکه داشتن مهارت کافی در دوخت مانتو و لباس های دیگر طبق سفارش مشتری اهمیت بیشتری دارد و شما باید به دنبال مزونی باشید که بتواند خواسته های شما را روی لباس پیاده کرده و یک مانتو مجلسی متناسب با فرم بدن و خصوصیات فیزیکی شما تحویل دهد.

منبع: بهترین مزون مانتو در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.