جراحی اسلیو معده

افراد دارای اضافه وزن همواره به دنبال راهی برای کاهش وزن می‌­باشند. بهترین راه برای افرادی با چاقی متوسط ورزش و رژیم غذایی سالم می­‌باشد.

اما اگر پس از ۶  ماه ورزش مناسب و رژیم غذایی صحیح کاهش وزن صورت نگرفت و متوجه علت استپ وزنی خود نشدید با مشاوره­‌ی دکتر جراحی اسلیو برای رسیدن به این هدف دست به جراح می‌­زنند.

سایر مقالات... رژیم دوکان

در بین انواع جراحی­ ها روش جراحی اسلیو معده ( gastric sleeve surgery ) که سبب کاهش حجم معده و در نهایت کاهش اشتها می­شود، از رایج­ترین و محبوب­ترین روش­های موجود است.

در اسلیو معده ۷۵ تا ۸۰ درصد معده­ی بیمار از میان برداشته می­‌شود. بنابراین می­‌توان گفت که این عمل، یک جراحی غیرقابل بازگشت است.

برای عمل اسلیو معده شاخص توده­ ی بدنی فرد باید بیشتر از ۴۰ باشد، به عبارت دیگر می‌­توان گفت یکی از علائم اصلی فرد این است که دارای چاقی مفرط باشد.

در دنیای امروزی که فعالیت­ های فیزیکی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و در مقابل آن استفاده از فست فودها به میزان چشمگیری افزایش یافته، شاهد رشد نرخ شدید چاقی هستیم.

همان­طور که مشخص است چاقی از عدم تحرک و رژیم غذایی ناسالم نشأت گرفته و به دنبال خود مشکلات و بیماری­‌های دیگری را نیز به وجود می­‌آورد که می­ توانند برای افراد خطرآفرین باشند.

به همین علت افراد دارای اضافه وزن همواره به دنبال راهی برای کاهش وزن می‌­باشند. بهترین راه برای کاهش وزن افرادی که دارای چاقی باحد متوسط و قابل کنترلی هستند، ورزش و رژیم غذایی سالم می‌­باشد.

اما گاها مشکل چاقی از مرز خود گذشته و بسیار جدی می­‌شود و دیگر به راحتی نمی­ توان آن را جبران کرد، پس در این مواقع افراد به راه‌­های دیگری از جمله انواع جراحی‌­ها روی می­‌آورند.

سایر مقالات ... نان کتوژنیک

در بین انواع جراحی­ ها روش جراحی اسلیو معده ( gastric sleeve surgery ) که سبب کاهش حجم معده و در نهایت کاهش اشتها می­‌شود، از

رایج­ترین و محبوب­ترین روش­های موجود است. گذاشتن حلقه معده و عمل بای پس معده نیز از دیگر موارد برای لاغری می­‌باشند.

سایرمقالات .... اسموتی رژیمی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.