عمل لاغری شکم با لیزر

اگر تا کنون چیزی در مورد عمل لاغری شکم با لیزر نشنیده بودید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

عمل لاغری شکم و پهلوها با استفاده از لیزر لیپولیز

داشتن اندامی متناسب و زیبا یکی از معضلات جوامع امروزی است. تناسب اندام تأثیر بسزایی بر سلامتی دارد اما باید از روش های مناسب به این تناسب رسید. در گذشته از روش های تهاجمی مانند لیپوساکشن برای انجام این کار استفاده میشد که به دلیل عوارض زیاد این روش ها منسوخ شدند. پیشرفت تکنولوژی در این زمینه نیز به کمک بشر آمده است و روش های نوین و کم ضررتری روی کار آمدند. یکی از این روش ها لیزر لیپولیز است.

لیزر لیپولیز و نحوه ی عملکرد آن

ین لیزر سلول های چربی را تخریب کرده و اثر سفت کننده ی روی پوست را از طریق ایجاد گرما تحریک می کند. یک فیبر نوری لیزر داخل بافتی به منظور از بین بردن چربی ها در این روش مورد استفاده قرار می گیرد. با تاباندن لیزر به چربی ها، این چربی ها به حالت مایع درآمده و جذب بدن شده یا از آن خارج می شوند.

هدف این روش کاهش وزن نیست بلکه کاهش آن دسته از ذخایر چربی است که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی روند. چربی های شکم و پهلوها از این نوع هستند. غشاء سلول های چربی با استفاده از لیزر کم توان شکسته شده و حالت کروی خود را از دست می دهند. این سلول ها متخلخل شده و محتوای تری گلیسیرید آن ها آزاد می شود. این محتوا در نهایت وارد مایع میان بافتی خواهد شد.

حال این تری گلیسیریدها به مسیرهای متابولیکی وارد شده و به FFA تجزیه می شوند. در این مرحله بدن می تواند از این اسیدهای چرب آزاد به عنوان یک منبعی برای انرژی استفاده نماید. طبق مطالعات بالینی انجام شده پس از هر جلسه درمانی حدود 20 درصد از چربی های بدن کاهش خواهند یافت. این روش نسبت به روش هایی مانند لیپوساکشن بسیار مقرون به صرفه تر است.

بیشتر بخوانید... عمل لاغری اسلیو

لیزر لیپولیز بهتر است یا کاهش وزن طبیعی؟

بدن مانند ماشین تولید انرژی عمل می کند. ماشین با مصرف سوخت حرکت می کند و بدن از کالری به عنوان سوختی برای تولید انرژی استفاده می نماید. انرژی اضافی به صورت تری گلیسیرید در سلول های چربی ذخیره شده و در مواقع نیاز آزاد می شود.

گاهی طی این فرآیندها انرژی بیش از حد نیاز در سلول های چربی ذخیره می شود در نتیجه بافت های چربی افزایش حجم خواهند داشت. لیزر لیپولیز این ذخیره انرژی بیش از حد مجاز را هدف قرار داده و باعث کاهش سایز چربی ها از طریق آزاد کردن آن ها در یک مسیر طبیعی می شود.

بیشتر بخوانید... عمل لاغری معده در تهران

 

تاثیر دمنوش لاغری بر کاهش وزن

1- تاثیر دارویی بر بدن

2- سم زدایی بدن

3-بهبود روند کاهش وزن

معرفی بهترین دمنوش های لاغری

1- چای سبز

یکی از نوشیدنی های توصیه شده برای کاهش وزن، چای سبز با آنتی اکسیدان های قوی با نام catechins وEpigallocatechin gallate است. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به کاهش وزن و چربی های شکمی می شوند. دمنوش سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های این سیاره محسوب می شود و اعتقاد بر این است که بسیاری از مزایای سلامت، از جمله پیشگیری از سرطان را به ارمغان می آورد. این دمنوش از برگ های بالایی گیاه Camellia sinensis بدست می آید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.