چرا آلت مردانه کوچک به نظر می‌رسد؟

گاهی ممکن است آلت تناسلی فرد به دلیل چاقی بیش از حد و تجمع چربی در این ناحیه کوچک به نظر برسد. در این موارد چربی‌های انباشته شده، اطراف آلت تناسلی را فرا می‌گیرند و آلت کوچک‌تر از اندازه واقعی خود دیده می‌شود.

در این صورت افراد می‌توانند با کاهش وزن، چربی‌های این ناحیه را از بین ببرند و در نتیجه اندازه واقعی آلت تناسلی خود را ببینند.

سایرمقالات... علت تنگی مجاری ادراری

گاهی نیز امکان دارد که آلت تناسلی مردان پرده داشته باشد. در واقع هنگامی که پوست کیسه بیضه با بخش ابتدایی تنه آلت یک زاویه باز بسازد، می‌گویند که این آلت مردانه، پرده‌دار است.

در بیشتر موارد ممکن است که در اثر برداشتن پوست آلت در هنگام ختنه، این پرده به وجود بیاید. با این‌حال در مواردی نیز دیده شده است که این پرده مادرزادی است و آلت تناسلی نوزاد تازه متولد شده چنین پرده‌ای دارد.

با برداشتن این پرده از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود در می‌آید و دیگر کوچک به نظر نمی‌رسد.

روش‌های افزایش اندازه آلت تناسلی

همان‌طور که اشاره کردیم، روش‌های زیادی برای بزرگ کردن الت جنسی مردان وجود دارد. با وجود این، بسیاری از این روش‌ها تایید نشده‌اند و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی دارند.

از جمله روش‌های افزایش آلت تناسلی می‌توان به روش :

  • جلکینگ
  • روش پنیمور
  • قرص افزایش سایز آلت مردان
  • ژل افزایش سایز اندام تناسلی
  • تزریق چربی به اندام تناسلی
  • داروی افزایش سایز آلت
  • آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی و موارد دیگری اشاره کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

سایرمقالات... کپسول رواتنیکس روا چیست؟

روش جلکینگ برای افزایش اندازه آلت تناسلی

تمرینات جلکینگ، تمریناتی هستند که برای کلفت کردن آلت تناسلی به کار می‌روند. در این روش بزرگ کردن *******، آلت تناسلی باید به‌صورت نیمه راست باشد.

برای شروع تمرینات لازم است تا انگشت شست و اشاره را دور آلت تناسلی حلقه کنید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تا سر آن بکشید. در واقع می‌توان گفت این عمل شبیه به دوشیدن است.

این کا را با دست دیگر خود نیز انجام دهید. توجه کنید که آلت شما نباید به‌صورت کامل راست شود. در صورتی که این اتفاق افتاد، باید کمی صبر کنید تا آلت به‌حالت نیمه راست در بیاید.

تکرار تمرینات در هفته اول بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار و در هفته دوم بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بار باشد. از هفته‌ دوم به بعد نیز می‌توانید تعداد دفعات تمرین را به بیشتر از ۵۰۰ بار افزایش دهید.

در حین تمرین به این دلیل که جریان خون در سر آلت تناسلی افزایش پیدا می‌کند، این ناحیه بسیار حساس می‌شود. به همین خاطر باید مواظب باشید تا با دست‌تان به سر آلت ضربه وارد نکنید.

در آخر بعد از انجام تمرینات، به آلت خود استراحت دهید و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم شستشو دهید.

منبع: https://www.bimarestaan.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.