پیراهن کوتاه، لباس عقد محضری ظریف و زیبا

در هنگام انتخاب لباس عقد بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که معصومیت دخترانه شما را نشان دهد. در حقیقت فلسفه انتخاب رنگ سفید برای لباس عروس همین معصومیت و زیبایی خالص است. شما می توانید با انتخاب یک مدل لباس مناسب، این حس را در مخاطبان خود تشدید نمایید. هرچند در نگاه اول پیراهن های کوتاه چندان برای حضور در محضر مناسب به نظر نمی رسد. اما شما می توانید با پوشیدن لگ یا جوراب شلواری، از این پیراهن ها به عنوان لباس محضر استفاده نمایید. آستین های پفی، یقه های فانتزی و دکمه های ظریف، همه و همه به شما کمک می کنند به استایل روز عقد خود فرمی دخترانه و دوست داشتنی بدهید.

سایر مقالات... کت و شلوار زنانه

البته شاید مایل باشید با یک پیراهن کوتاه، استایلی رسمی داشته باشید. در این صورت کافی است به دنبال پارچه ای مناسب بگردید. پارچه کرپ حریر برای طراحی آستین های بلند کلوش کاملا مناسب است. در نتیجه به آسانی با این پارچه ریزش دار و ساده می توانید یک پیراهن کوتاه شیک و رسمی برای مراسم عقد خود داشته باشید. فراموش نکنید تنها اندکی خلاقیت کافی است تا بتوانید حسن سلیقه خود را در هر استایلی به نمایش بگذارید. این پیراهن ها را می توانید به عنوان مانتو نیز در نظر بگیرید.

پیراهن بلند، برای داشتن ظاهری لوکس

پیراهن های بلند یکی از بهترین گزینه ها برای پیراهن عقد محضری هستند. اگر یک مهمانی پس از حضور در محضر دارید، یک پیراهن بلند مناسب می تواند انتخابی ایدئال باشد. زیرا می توانید این پیراهن را در هر دو فضا بپوشید. اگر پیراهن های آماده موجود در بازار را نپسندیدید، وقت آن رسیده یک مدل خوب پیدا کرده و به یک خیاط زبردست مراجعه کنید. دنیای پیراهن های مجلسی بلند بسیار متنوع است. شما می توانید برای لباس عقد محضری از مدل ها، پارچه و رنگ های بسیاری استفاده نمایید. همانطور که می دانید، تمام رنگ های روشن گزینه ای مناسب برای دوخت لباس عقد به حساب می آیند.

پارچه ساتن آمریکایی به دلیل ظاهر نیمه ماتی که دارد، یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس عقد خواهد بود. شما می توانید از این پارچه در طراحی لباس های مختلفی استفاده نمایید. اگر قسمت بالا تنه لباس شما باز است، برای حل مشکل پوشش می توانید از شنل های بسیار مجلل و زیبا برای داشتن پوشش بیشتر استفاده نمایید. به این صورت می توانید لباسی با طراحی خاص و مناسب شکوه یک عروس داشته باشید. اگر مایل نیستید لباسی تماما سفید برای مراسم عقد بر تن کنید، اکسسوری ها می توانند بسیار مفید باشند. استفاده از منجوق و نگین های رنگی بر زمینه سفید لباس نیز روشی بسیار جذاب برای داشتن لباسی متفاوت است.

منبع: مزون لباس عروس تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.