کت و شلوار برای عقد محضری

طبق رسوم مختلف، در کشور ما ازدواج مراحل متعددی دارد. پس از خواستگاری شما باید به محضر مراجعه کنید تا ازدواج را به صورت قانونی ثبت نمایید. عقد محضری یکی از مراحل اولیه ازدواج در ایران است. بسته به نظر زوجین، می تواند تنها مراسم ازدواج باشد یا مقدمه ای برای مراحل بعدی به حساب بیاید. زمانی که صحبت از عروس و عروسی می شود، همه یک لباس سفید را تصور می کنند. اما برای مراسم عقد چه در محضر و چه در تالار و مهمانی، نیاز نیست خود را تنها به رنگ سفید برای خرید لباس عقد محضری محدود نمایید. به طور کلی در مراسم عقد شما می توانید هر رنگ لباسی که مایلید بپوشید. این کار باعث می شود تفاوت بیشتری میان عکس های عقد و عروسی شما وجود داشته باشد.

معیارهای مختلفی باید در هنگام خرید لباس عقد محضری در نظر داشته باشید. سایز، رنگ مناسب، جنس پارچه، میزان چروک پذیری پارچه، جواهردوزی لباس و در نهایت مهمترین معیار، مدل لباس عقد است. معمولا عروس خانم ها سعی می کنند برای انتخاب پیراهن عقد پوشیده یک مدل ساده و پوشیده انتخاب نمایند.

کت و شلوار برای داشتن استایلی کلاسیک

کت و شلوار دخترانه برای عروسی یکی از پرکاربردترین لباس ها به عنوان لباس عقد محضری است. به طور معمول این لباس شیک و رسمی، مورد علاقه خانم های طرفدار استایل کلاسیک است. کت و شلوار می تواند انتخابی مطمئن برای خانم هایی باشد که مایل نیستند در مهمترین روز زندگی خود، چندان لباس های متفاوت بپوشند. البته اگر به پوشیدن کت و شلوار علاقه دارید و مایلید در آن تغییراتی ایجاد کنید، دست شما کاملا باز خواهد بود. اولین راهکار برای داشتن یک کت و شلوار عروس متفاوت، انتخاب پارچه خاص است. داشتن کتی که تماما از پارچه گیپور باشد، باعث می شود استایل عروسانه و کاملا متفاوتی داشته باشد. زیرا به طور معمول کت و شلوارهای زنانه با پارچه کرپ دوخته می شوند.

سایرمقالات... مانتو کتی

فراموش نکنید، پارچه ساتن آمریکایی نیز می تواند انتخابی فوق العاده برای دوخت کت و شلوار مناسب باشد. با ایجاد تغییراتی در مدل یقه و حتی مدل شلوار، می توانید استایلی کاملا منحصر به فرد داشته باشید. سنگدوزی و استفاده از پارچه های مختلف مانند دانتل می تواند زیبایی لباس شما را صد چندان کند. اگر مایلید با کت و شلوار خود کفش راحتی بپوشید، بهتر است مدل شلوار را طوری انتخاب کنید که پای شما کاملا دیده شود. شلوارهای بگ و واید لگ برای کفش های پاشنه بلند مناسب هستند.

منبع: مزون در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.