پیراهن بلند، برای داشتن ظاهری لوکس

پیراهن های بلند یکی از بهترین گزینه ها برای لباس عقد محضری هستند. اگر یک مهمانی پس از حضور در محضر دارید، یک لباس مجلسی بلند مناسب می تواند انتخابی ایدئال باشد. زیرا می توانید این پیراهن را در هر دو فضا بپوشید. اگر پیراهن های آماده موجود در بازار را نپسندیدید، وقت آن رسیده یک مدل خوب پیدا کرده و به یک خیاط زبردست مراجعه کنید. دنیای پیراهن های مجلسی بلند بسیار متنوع است. شما می توانید برای لباس عقد محضری از مدل ها، پارچه و رنگ های بسیاری استفاده نمایید. همانطور که می دانید، تمام رنگ های روشن گزینه ای مناسب برای دوخت پیراهن عقد به حساب می آیند.

پارچه ساتن آمریکایی به دلیل ظاهر نیمه ماتی که دارد، یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس عقد خواهد بود. شما می توانید از این پارچه در طراحی لباس های مختلفی استفاده نمایید. اگر قسمت بالا تنه لباس شما باز است، برای حل مشکل پوشش می توانید از شنل های بسیار مجلل و زیبا برای داشتن پوشش بیشتر استفاده نمایید. به این صورت می توانید لباسی با طراحی خاص و مناسب شکوه یک عروس داشته باشید. اگر مایل نیستید لباسی تماما سفید برای مراسم عقد بر تن کنید، اکسسوری ها می توانند بسیار مفید باشند. استفاده از منجوق و نگین های رنگی بر زمینه سفید لباس نیز روشی بسیار جذاب برای داشتن لباسی متفاوت است.

سایر مقالات ... کت و شلوار دخترانه برای عروسی

مانتو و شلوار عقد محضری

یکی از راحت ترین و بی حاشیه ترین لباس هایی که می توانید در عقد محضری خود بر تن کنید، مانتو و شلوار سفید است. این لباس های راحت را می توانید با مدل های بسیار متنوعی در بازار مشاهده کنید. مانتوهای بلند، کتی و کوتاه و مدل های اورسایز، همگی جزو بهترین گزینه های شما خواهند بود. مخصوصا اگر مایل باشید لباس ساده و بی حاشیه ای بر تن کنید. هرچند خانم های خوش سلیقه می توانند در انتخاب یک مانتو ساده نیز حسن سلیقه خود را به نمایش درآورند. از آنجایی که مانتوها می توانند بسیار ساده باشند، باید در انتخاب پارچه دقت بیشتری نمایید. پارچه ژاکارد سفید ساده می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. به طور معمول تمام مدل های این پارچه دارای الیاف لمه هستند. همین ویژگی باعث می شود به انتخابی بی رقیب برای دوخت مانتو عقد تبدیل شوند.

گلدوزی، سنگدوزی، مروارید دوزی و تزئینات اینچینی باعث می شود مانتویی بسیار زیبا و البته لوکس و گران قیمت داشته باشید. برای انتخاب شلوار یا حتی دامن، بهتر است با دقت عمل کنید. اگر مانتوی اورسایز بر تن دارید، بهتر است شلوارهای تنگ تری انتخاب نمایید. مانتوهای کتی را می توانید با دامن های تور یا حریر بپوشید. این روزها که پارچه پلیسه به ترندی همه گیر تبدیل شده، یک دامن ساتن پلیسه می تواند انتخاب فوق العاده ای برای تمکیل استایل روز عقد شما باشد.

منبع: مزون لباس مجلسی سایز بزرگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.