اهمیت مانتو در استایل

مانتو از اصلی ترین آیتم های استایل خانم های ایرانی است. در واقع اولین چیزی که در نگاه اول، چشم مخاطب شما را به خود جلب می کند، مانتوی شما است. این لباس کاربردی و روزمره بخش عمده ای از اندام شما را می پوشاند و معمولا به عنوان آیتم اصلی در نظر گرفته می شود. به این معنی که، معمولا خانم ها مانتو را به عنوان اصل انتخاب کرده و سایر لباس ها را از نظر طرح و رنگ با آن ست می کنند.

سایرمقالات... کت و شلوار مجلسی شیک

مانتو مجلسی به عنوان مهمترین آیتم شما در استایل مهمانی و مجلسی ظاهر می شود. طراحان معمولا در طراحی مانتو مجلسی سعی می کنند دو آیتم مانتو و لباس مجلسی را با هم ترکیب کنند. با توجه به فرهنگ ایرانی در مهمانی های رسمی، ممکن است این مانتو نقش لباس اصلی شما را داشته باشد. مانتو مجلسی انتخاب خوبی برای حضور در مهمانی های مختلط است. با انتخاب یک مانتو مناسب شما می توانید شیک، خاص و البته با حجاب کامل در میان سایر مهمانان بدرخشید. مانتو مجلسی به طور معمول در مراسم هایی مانند خواستگاری و عقد بیشترین کاربرد را دارند. در این مراسم ها چه میزبان باشید چه میهمان، به یک لباس تقریبا بلند و پوشیده نیاز دارید. به همین دلیل توصیه می شود همواره یک مانتو شیک مجلسی در کمد خود داشته باشید.

چرا به مانتو مجلسی لاکچری نیاز داریم؟

اگر یک خانم محجبه هستید، یقینا این سوال برای شما مطرح شده است که چطور با یک پیراهن مجلسی بلند و سنگین از خانه خارج شوید. مانتو مجلسی یک گزینه فوق العاده برای حفظ حجاب شما از منزل تا محل میهمانی است. شما می توانید این مانتو را روی لباس مجلسی خود بپوشید و مطمئن باشید استایل مناسبی برای حضور در مهمانی دارید. علاوه بر این، مانتو کتی مجلسی انتخاب خوبی برای داشتن یک استایل مناسب تا رسیدن به تالار است. در واقع شما می توانید با این مانتو و شلوار وارد تالار شده و سپس در آنجا لباس های خود را تعویض کنید.

منبع: مزون در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.