آیا پوشیدن ست کت و شلوار زنانه برای خانم‌ها زیباست؟

ست کت و شلوار زنانه همچون پیراهن مجلسی بلند از سال‌ها پیش یعنی از دهه 60 میلادی تاکنون به خصوص در مراسم رسمی استفاده می‌شده است. اگرچه که، در آن سال‌ها، در بسیاری از کشورها، زنان از پوشیدن کت شلوار زنانه منع می‌شدند.چرا که تصور بر این بود که این مدل لباس، بسیار مردانه است و در شان زن‌ها نیست که کت و شلوار بپوشند. اما، به مرور زمان و رسیدن به عصر حاضر که برابری جنسیتی بیشتری دارد در جامعه حاکم شد.

در واقع کالاها از پوشک گرفته تا زیورآلات و انواع عطرها به سمت تک جنسیتی بودن پیش می‌رود. ست کت و شلوار زنانه مجلسی و غیر مجلسی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دوخته می‌شود و با استقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده است.

کت شلوار زنانه چه با شلوار راسته و تنگ و 90 سانتی‌متری پوشیده شود، چه با شلوار طرح بگی پارچه‌ای و بلند، در همه حال، ظاهر شکیل و لوکسی به استایل شما می‌دهد. برای زیباتر به نظر رسیدن کت و شلوار زنانه می‌توانید از گردنبند زیبا در استایلتان استفاده کنید.

ساییر مقالات... مانتو کتی جدید

چگونه ست کت و شلوار زنانه را با زیورآلات مختلف ست کنیم؟

برای امسال، کت و شلوار مجلسی با فاق بلند، جیب دار با برش کلاسیک، کمی گشاد و بلند و کمی نزدیک به استایل ست مردانه بسیار متداول شده است. عمده رنگ‌هایی که امسال برای کت شلوار به کار رفته است، به صورت سبز، آبی، صورتی و نارنجی به همراه رنگ‌های خنثی چون بژ و سفید است.

ازآن‌جایی‌که، امسال آستین کت‌ها بلند است و تقریبا تا نزدیکی انگشت‌ها را می‌پوشاند، برای اینکه حس زیباتر و فشن‌تری به استایلتان بدهید، می‌توانید از انگشتر نیم بند یا انگشترهای درشت که آن‌ها را تنها در انگشت شست یا انگشت اشاره به دست می‌کنند استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایید.برای اینکه استایل خوبی داشته باشید، می‌توانید کت و شلوارتان را به همراه یک جفت گوشواره شیک و لوکس بپوشید. نوع میخی یا آویز یا حلقه‌ای بودن گوشواره را با توجه به مدل مو و مدل کت و شلوارتان انتخاب کنید.

نقره رنگی خنثی دارد، به همین دلیل می‌توانید زیورآلات نقره مختلفی را با ست کت و شلوار مشکی و مجلسی به تن کنید و جلوه بیشتری به لباس خود ببخشید.اگر می‌خواهید ست کت و شلوار با شلوار قد 90 و آستین کوتاه به تن کنید، توصیه می‌شود از دستبند زیبا مانند دستبند کارتیر یا انواع دیگر دستبند استفاده کنید.

منبع: مزون در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.