ژل چانه چیست؟

ژل‌ چانه، ژل‌های پوستی تزریقی هستند که برای افزودن حجم و شکل به ناحیه چانه و کانتور فک پایین یا به اصطلاح زاویه‌سازی صورت استفاده می‌شوند. ژل‌های پوستی از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شده و برای پر کردن یا بزرگ کردن ناحیه‌ی موردنظر و صاف شدن چین‌و‌چروک‌‌ها، به نواحی مختلف تزریق می‌شوند.

سایر مقالات ... ماندگاری فیلر بینی

ژل چانه می‌تواند خط فک پایینی را تقویت کرده، زاویه‌ی صورت را متعادل کرده و چانه را برجسته‌‌‌تر کنند. برخی از انواع ژل‌ چانه بیشتر از بقیه دوام دارند. به عنوان مثال، فیلرهای مصنوعی تاثیرات چشم‌گیر و بلند مدتی را ارائه می‌دهند. سایر مواد پرکننده یا فیلر مانند ژل‌های اسید هیالورونیک (HA) به مرور جذب بدن شده و باید در دوره‌‌های منظم تکرار شوند.

سایرمقالات... تزریق بوتاکس

دلایل برجسته کردن چانه با تزریق ژل

تزریق ژل چانه به‌منظور رفع مشکلات چانه انجام می‌گیرد. از جمله:

  • گودی عمیق و فرو رفتگی چانه
  • ضعف ماهیچه چانه
  • بدفرمی چانه
  • زاویه‌ سازی فک و صورت
  • تزریق ژل به زنخدان چانه و رفع چال یا شکاف روی چانه.

کدام عیوب چانه با تزریق ژل رفع می‌شود؟

با تزریق ژل چانه بسیاری از عیوب چانه و فرم و زاویه چانه را می‌توان برطرف کرد. از جمله مواردی که به کمک تزریق ژل چانه می‌توان آن‌ها را برطرف کرد عبارت‌اند از:

اندازه چانه: متخصص پوست می‌تواند با استفاده از ژل چانه، اندازه چانه را افزایش دهند.

طول چانه: چانه برخی از افراد کوتاه است. متخصصان می‌توانند به راحتی و با استفاده از ژل چانه طول چانه را بلند کنند.

سایر مقالات ... بهترین دکتر فیلر بینی

برآمدگی چانه: در بسیاری از بیماران معمولاً از زاوبه کنار، چانه فرورفته‌ای دارند. با استفاده از ژل‌های پوستی، می‌توان چانه را برجسته‌‌‌تر کرد.

شکل چانه: ممکن است بیماران به عرض، طول و یا زاویه‌ی چانه متفاوتی را بپسندند. اگر بیماران چانه‌ای با زاویه بیشتر بخواهند، می‌توان آن را تیزتر کرد. اگر افراد فکر می‌کنند که چانه شان بسیار مربع شکل است، می‌توان آن را گردتر کرد. در مشاوره اولیه، خواسته‌‌های هر بیمار به طور کامل ارزیابی می‌شود. در طول این ارزیابی، متخصص زیبایی در مورد آناتومی بیمار و نحوه بهبود فرم صورت با بیمار صحبت خواهد کرد.

تقارن چانه: اگر چانه شما نامتقارن است، می‌توان آن را با درمان توسط ژل پوستی بهبود بخشید.

سایرمقالات... عوارض فیلر بینی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.