چگونه لباس مجلسی را پوشیده کنیم : شال، پیشنهادی برای مواقع اورژانسی!

بعضی از اوقات حجم کارهایمان آن قدر زیاد است که فرصت انجام سایر کارها را نداریم. مخصوصا وقتی به یک مهمانی رسمی‌تر هم دعوت شده باشیم و هیچ لباس مناسبی هم در کمد لباس‌هایمان نباشد. اگر شما هم در چنین موقعیتی گیر افتاده‌اید، خون سردی خود را حفظ کنید و این بخش را با دقت و تا انتها مطالعه کنید زیرا گاهی اوقات بزرگ‌ترین مشکلات راه حل‌های ساده‌ای دارند!

سایرمقالات... کت و شلوار زنانه

همه‌ی ما تعداد زیادی شال‌ و روسری با طرح و رنگ‌های مختلفی در کمدمان داریم. بعضی از آن‌ها شکل و فرم مجلسی‌تری دارند و از آن‌ها در مواقع رسمی استفاده می‌کنیم. اگر می‌خواهید بدون دردسر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لباس مجلسی خود را پوشیده کنید، راه چاره‌ی پیشنهادی کمک گرفتن از شال‌های مجلسی است. این شال‌ها معمولا ازجنس پارچه‌های حریر، گیپور و غیره هستند و جزییات زیبا و پرکاری بر رویشان قرار دارد. بنابراین یک آپشن کاملا مناسب برای شما خواهد بود. شال‌های مجلسی را می‌توانید روی شانه‌هایتان قرار دهید و قسمت‌های باز لباس مجلسیتان را بپوشانید. البته بهتر است که از شال‌هایی با عرض بیشتر استفاده کنید. هم چنین می‌توانید شال مجلسی خود را دور خود بپیچید و دو طرف آن را از بین دست‌هایتان رد کنید. با این کار شما کنترل بیشتری روی شال خواهید داشت. هم چنین اگر می‌خواهید از باز بودن یقه لباس مجلسی خود بکاهید، سال مجلسی خود را دور گردن خود گره بزنید. البته بهتر است که برای انجام این کار کمی خلاقیت به خرج بدهید و از گره‌های جذاب و هیجان انگیزتر به جای گره‌های ساده استفاده کنید. اگر هم پیراهن مجلسی شما بر روی کمر برش دارد یا اگر ترکیب دامن و بلوز کوتاه ر انتخاب کرده اید، گره زدن یک شال بر روی کمر نیز پیشنهاد مناسبی برای پوشیده کردن لباستان خواهد بود.

سایرمقالات... مانتو کتی جدید

به یاد داشته باشید که یک شال مشکی مجلسی و ساده می‌تواند در بیشتر مواقع مورد استفاده قرار بگیرد و بدون این که خدشه‌ای در زیبایی استایل و ظاهرتان ایجاد گردد، لباس مجلسی پوشیده شما را پوشیده‌تر کند.

منبع: بهترین مزون مانتو در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.