چگونه لباس مجلسی را پوشیده کنیم : حریر، زیبای افسانه‌ای

پارچه‌های حریر از جمله پارچه‌های همه کاره‌ای هستند که می‌توانند هم به طور مجزا و هم به صورت ترکیبی و در کنار لباس‌های دیگر، به ظاهر شما جلوه‌ی متمایزی ببخشند. این پارچه‌ها به دلیل نازکی و شفافیت بافت خود، به طور معمول احتیاج به آستر دارند و کم تر کسی به سراغ لباس‌های حریر بدون آستر می‌رود. اما بیایید نگاه دوباره‌ای به این پارچه و لباس‌های حریر بیندازیم.

سایرمقالات... کت و شلوار دخترانه برای عروسی

اگر در کمدتان لباس مجلسی با مدل خاصی دارید که می‌خواهید در کنار مشخص بودن طراحی، آن را پوشیده‌تر کنید، یک رویی حریر بهترین گزینه خواهد بود. رویی‌های حریر به دلیل بافت و شفافیت منحصر به فرد خود، علاوه بر این که باز بودن لباس مجلسی را شما را کاهش می‌دهند و لباس را پوشیده‌تر می‌کنند، زیبایی بیشتر و افسانه‌ای به ظاهر شما می‌بخشند.

سایرمقالات... پیراهن عقد پوشیده

برای انتخاب مدل رویی حریر بهتر است که به سراغ ساده‌ترین طراحی‌ها بروید. رویی‌های حریر جلو باز به خوبی استایل مهمانی شما را حفظ می‌کنند و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها در رسمی‌ترین موقعیت‌ها نیز استفاده کنید و لباس مجلسی خود را پوشیده کنید.

سایر مقالات... مانتو مجلسی لاکچری

بهتر است که رنگ رویی حریر شما با رنگ لباس مجلسیتان هماهنگ باشد. همیشه به یاد داشته باشید که برای جلوه‌ی بیشتر، ترجیحا پیشنهاد می‌شود که رنگ رویی حریر چند درجه تیره‌تر از لباس مجلسی شما باشد زیرا این چند درجه اختلاف رنگ در ترکیب با رنگ پوستتان زیبایی دو چندانی به لباس مجلسی شما می‌بخشد. بلندی لباس رویی حریر نیز کاملا سلیقه‌ای است اما بهتر است که از رویی‌های حریر با قد بلندتر برای پوشیده کردن لباس مجلسیتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پارچه‌های حریر، پارچه‌های لخت و سبکی هستند بنابراین بهتر است که رویی‌های حریری که برای پوشیده کردن لباس مجلسی انتخاب می‌کند، در بدنتان فرم آزاد و رهایی داشته باشند تا جذابیت بیشتری به استایل شما بدهند. رویی‌های حریر برای لباس مجلسی‌های پشت باز، دکلته، تاپ و غیره بسیار مناسب هستند.

منبع: مزون در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.