آیا ارتودنسی بر چهره اثر میگذارد؟

ارتودنسی کامل دندان می‌تواند به طرق مختلفی کمک کند. به عنوان یک نمونه ، شما در نهایت می‌توانید احساس خوشایندی در مورد ظاهر  و چهره‌تان داشته باشید و بدانید که شما در حال انجام کار مثبتی برای ظاهر خود هستید. اگر کودک داشته باشید، ممکن است به فکر مراجعه به متخصص ارتودنسی به خاطر تمام مزایای استفاده از ارتودنسی باشید.  درمان های ارتودنسی دارای انواع مختلفی همچون ارتودنسی ثابت، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و... است.

براکت ارتودنسی چیست؟

براکت‌ها برای مرتب کردن دندان‌ها ضروری است، که می‌تواند ایده‌آل برای افرادی باشد که لبخند بد شکل و چهره‌های بد فرم دارند.

آیا آنها با شکل گیری صورت کمک می‌کنند؟

شما ممکن است بخواهید بدانید که آیا انجام کار ارتودنسی، به شکل صورت کمک خواهد کرد یا نه. واقعیت حقیقی این است که می‌تواند شگفتی‌هایی برای تغییر چهره ایجاد کند و به شما  احساس اعتماد به نفس لازم را در انجام کار هر کاری بدهد. این چیزی است که نیاز است شما با متخصص ارتودنیست‌تان در موردش صحبت کنید. اما کاملا واضح است که می‌تواند به زیبایی بیشتر چهره‌تان کمک کند. دلیل این امر این است که دندان‌ها قبل از انجام کار ارتودنسی، دهان را بهم فشرده کرده بودند.

بیشتربخوانید.... ارتودنسی جلو بودن فک بالا

این مشکل می‌تواند کاری کند که کل چهره بد شکل به نظر برسد. این می‌تواند برای کسانی که فقط می‌خواهند به بهترین بهترین شکل ممکن به نظر برسند، دلسرد کننده است. اگر این مشکلات را با فرم صورت خود دارید و احساس میکنید دندان‌های شما باعث خجالت‌تان هستند، این کار چیزی است که ممکن است به شما کمک کند.

همراه با انجام این نوع کار، ضروری است که گزینه‌های درمانی طولانی مدت را نیز بررسی کنید. به عبارت دیگر، رفع سریع، به ندرت منجر به یک لبخند می‌شود که بتوانید به مدت طولانی به آن افتخار کنید. این کار برای حفظ نتایج و رسیدن به دندان‌های زیبا و ظاهر بسیار زیبا و خیره کننده مهم است. این چیزی است که شما قطعا باید با تیم ارتودنتیست خود صحبت کنید. سپس شما می‌توانید ببینید چه کارهایی باید در مورد هدفی که در نظر دارید انجام شود و چگونه دندان‌های خود را به شکل مطلوب خود حفظ کنید حتی اگر شما برای مدت زمان زیادی دوره درمان خود را کنار گذاشته‌اید.

منبع: https://www.chalava.ir/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.