عمل لاغری بدون عوارض

آیا می توان جراحی لاغری بدون عوارض داشت؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

عمل لاغری بدن بدون عوارض

بسیاری از افراد در کنترل اشتهای خود هنگام غذا خوردن با مشکل روبرو هستند که منجر به تجمع چربی و اضافه وزن می شود. بنابراین برخی سعی می کنند با استفاده از روش های نوین پزشکی مانند بوتاکس معده و بالون معده به دنبال روش هایی برای کاهش وزن و کاهش پرخوری در مقادیر زیاد باشند.

بوتاکس معده

بوتاکس معده یک روش غیر جراحی و لاغری ثابت است و یکی از جدیدترین تکنیک هایی است که برای کاهش وزن پس از استفاده زیاد از بوتاکس در زمینه لوازم آرایشی استفاده می شود. هدف بوتاکس کاهش مصرف غذا، احساس سیری سریعتر و کاهش دوره های گرسنگی برای کمک به کاهش وزن است.

بالن معده

عمل بالن معده یکی از بهترین روش های لاغری در سرتاسر جهان است و یکی از روش های لاغری غیر جراحی است که طی آن اندازه معده بدون برداشتن بخشی از آن کاهش می یابد. با قرار دادن یک بالون لاستیکی سیلیکونی در داخل معده که با خوردن مقدار کمی غذا به احساس سیری کمک می کند.

مزایای عمل بالون معده

اگر فردی به رژیم لاغری آسان و ورزش پایبند باشد، به دستیابی به نتایج مثبت عمل کمک می کند. به بهبود مشکلات سلامتی ناشی از افزایش وزن مانند دیابت، فشار خون بالا و دشواری تنفس هنگام خواب کمک می کند.

عوارض جانبی جراحی بالون معده

فرد ممکن است در روزهای اول بعد از عمل احساس ناراحتی کند و استفراغ، حالت تهوع و درد معده احساس کند که طبیعی است و پس از چند روز تا زمانی که بدن به وجود بالون در داخل معده عادت کند، از بین می رود و این علائم ساده است و با برخی داروها و داروهای پزشکی قابل درمان است.

رژیم بعد از بالون معده

رژیم غذایی پس از روند بالون معده در هفته های اول باید فرد نوشیدن مایعات مانند سوپ، آب میوه های کم قند و نوشیدنی های گیاهی بنوشد. سپس فرد می تواند غذاهای نرم، هضم آسان مانند ماست بدون چربی و میوه های پوره شده بخورد. در طول دوره نصب بالونپ، برای دستیابی به نتایج مثبت باید مواردی را در نظر گرفت، از جمله: غذا را خوب بجوید از نوشابه و نوشیدنی های کافئین دار مانند چای و قهوه خودداری کنید از خوردن غذا قبل از خواب مستقیم خودداری کنید مانند نوشیدن مایعات به مقدار زیاد.

رفرنس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.