ارتودنسی سبز رنگ مناسب چه کسانی است؟

یکی از راه‌های تشویق و ترغیب افراد به ویژه کودکان و نوجوانان، برای استفاده کردن از ارتودنسی ،ارتودنسی‌های رنگی است. در واقع بریس های ارتودنسی همیشه به رنگ خاکستری نیستند؛ بلکه می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند؛

ارتودنسی دندان چیست؟

هدف از درمان ارتودنسی، اصلاح و رفع مشکلات فکی و دندانی است، این کار توسط متخصص ارتودنسی انجام می‌شود؛ ارتودنسی دندان به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود؛ ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک.

ارتودنسی رنگی چیست؟

اصطلاح ارتودنسی رنگی را برای نوع ثابت ارتودنسی به کار می‌بریم، در اصل ارتودنسی رنگی به این معنی نیست که تمامی اجزای ارتودنسی به صورت یکپارچه به رنگ خاصی باشند؛ بلکه منظور از ارتودنسی رنگی، حلقه‌ها کوچکی از جنس پلاستیک است که اورینگ نام دارند، این حلقه‌ها می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی بزرگسالان

بهترین رنگ برای ارتودنسی کدام است؟

در واقع هیچ قاعده و قانون ثابت و خاصی وجود ندارد که بتوانید بر اساس آن رنگ ارتودنسی خود را انتخاب کنید؛ زیرا دست شما در انتخاب رنگ ارتودنسی کاملا باز است و این موضوع کاملا به سلیقه شخصی خودتان برمی گردد. ممکن است کسی بخواهد ارتودنسی او زیاد جلب توجه نکند؛ بنابراین رنگ سفید (ارتودنسی بی رنگ) را برای ارتودنسی خود ترجیح دهد، یا شخص دیگری طرفدار رنگ‌های شاد باشد و بخواهد ارتودنسی خود را رنگی کند، سعی کنید که در انتخاب رنگ جسورانه عمل کنید و وسواس نداشته باشید؛ زیرا در صورتی که رنگ ارتودنس مورد پسند شما نبود، می‌توانید در قرار ملاقات بعدی با متخصص ارتودنسی، از او بخواهید رنگ ارتودنسی را تغییر دهد.

ارتودنسی سبز رنگ

سبز یکی از رنگ‌های زیبا و محبوب است که به فراوانی در طبیعت دیده می‌شود، می دانیم که رنگ سبز یک رنگ آرامش بخش است؛ اما اگر می‌خواهید از خواص این رنگ بهره ببرید، یا رنگ سبز رنگ مورد علاقه شما است، بهتر است مثلا لباسی به رنگ سبز بپوشید؛ زیرا اگر ارتودنسی شما به رنگ سبز باشد، ممکن است افراد تصور کنند که ذرات سبزی لابه لای دندان‌های شما گیر کرده است، در هر صورت باز هم خاطر نشان می‌شویم که انتخاب رنگ ارتودنسی به سلیقه شما بستگی دارد.

رفرنس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.