قیمت کامپوزیت ونیر در تهران

لایه ای از مواد رنگ دندان است که روی دندان ها برای ترمیم و زیبایی دندان یا تغییر رنگ اصلی یا هنگام وجود عیب روی دندان گذاشته می شود. ونیر به صورت direct یا مستقیم و Indirect یا غیر مستقیم وجود دارد. ونیرهای direct را می‌توان طی یک جلسه در مطب با افزدون کامپوزیت ونیر به دندان استفاده کرد. زمانی که تعداد کمی از دندان ها را بخواهیم ونیر کنیم تا زمانی که تمام سطح نیشال دندان معیوب نباشد از روش ونیر مستقیم استفاده می کنیم. این روش بسیار وقت گیر بوده و کاملاً به هنر و تکنیک دندانپزشک متخصص دندانپزشکی زیبایی بستگی دارد. اما در یک تعریف می توان این گونه عنوان کرد که کامپوزیت ترکیبی از مواد زمینه ای هستند که در اثر ترکیب ذراتی به نام فیلر به استحکام بالایی دست خواهند یافت.

بیشتربخوانید... معالجه خشکی دهان

کامپوزیت دندان در واقع یک ترکیب خمیری شکل است که توسط تابش نور در طول موج خاص به صورت سفت و سخت در خواهد آمد. بعد از سفت شدن آن بوسیله پولیش دادن به شکل مناسب می دهند تا در دهان موجب اذیت کردن دیگر دندان ها نشود. ونیر در این روش که از جنس کامپوزیت می باشد و اغلب در مطب ساخته می شود تا حدودی شفاف تر هست و برای دندان های خیلی زرد رنگ احتمال دارد نتیجه مطلوبی حاصل نگردد، در این روش که به روش مستقیم نیز معروف هست گاها نیاز به تراش دندان می باشد اما این اتفاق برخلاف پرسلن ونیر کمتر رخ می دهد.

بیشتربخوانید.... جرم‌گیری دندان

اما جذاب ترین قسمت این مقاله بحث قیمت کامپوزیت ونیر می باشد. که این مورد با توجه به کیس های مختلف متفاوت می باشد اما به طور کلی در ابتدای سال 1400 این تعرفه برای روش مستقیم  یا ونیر کامپوزیتی از950 هزار تومان تا 1 میلیون و 900 هزار تومان برای هر واحد دندان متغیر می باشد.

منبع: http://www.karajortho.ir/

بهترین کافه های تهران

ما از کافه گردی های شخصی خودمان و مشاهدات مان، نظرات کاربرانی که برای اولین بار از این کافه ها دیدن کرده اند، نظرات مشتریان دائم که در گوگل مپ، اینستاگرام و  کلیه شبکه های اجتماعی در این باره نظر داده اند استفاده کرده و بر اساس 4 معیار زیر کافه ها را در مناطق مختلف تهران معرفی کرده ایم:

  • کیفیت غذا
  • هزینه و قیمت
  • فضای کافه
  • کیفیت سرویس دهی

شمال تهران


1- کافه ژینورا (شهرک غرب-خاص و دوستانه)

address   آدرس: شهرک غرب – خیابان حافظی – جنب مرکز خرید آرن – کافه ژینورا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.